ANUNŢ DE PARTICIPARE
Secţiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
1.1) Denumire si adrese
COMUNA PAULIS, cu sediul in localitatea Paulis, str. Eroilor, nr. 2, jud. Arad, CUI 3520245, tel. 0257 388 101, fax. 0257 388 456, e-mail: primariapaulis@gmail.com
1.2) Activitate principala
Servicii generale ale administraţiilor publice.
Secţiunea II: Obiect
Secţiunea II 1 Obiectul achiziţiei
II 1.1) Titlu: Servicii de catering, Acordare suport alimentar – pachet alimentar tip sandvici si masa calda pentru preșcolarii și elevii din unitățile de învățământ – pentru elevii din cadrul institutiei – din Scoala Gimnaziala Samabteni „Sabin Manuila”, comuna Paulis, județul Arad pentru anul școlar 2024-2025”, prin Programul Național ”Masă sănătoasă
II 1.2) Cod CPV principal: ; - 55524000-9 Servicii de catering pentru școli (Rev.2);
- 55521200-0 Servicii de livrare a mâncării (Rev.2);
II 1.3) Tipul contractului: Servicii / Servicii sociale
II 1.4) Descrierea succinta
Prestatorul trebuie să asigure zilnic pregătirea, prepararea şi livrarea hranei (pachet alimentar+1 fruct) pentru un număr de 188 beneficiari (elevi) si (pachet alimentar masa calda +1 fruct) pentru un număr de 19 beneficiari (prescolari) pentru toate nivelurile de invatamant din cadrul institutiei – din Scoala Gimnaziala Paulis, comuna Paulis, județul Arad, în cantităţile şi conţinutul caloric stabilit prin normele de hrană prevăzute de legislaţia în vigoare, conform Ordinului Ministrului Sanatatii nr. 1563/2008 pentru aprobarea Listei alimentelor nerecomandate preşcolarilor şi şcolarilor şi a principiilor care stau la baza unei alimentaţii sănătoase pentru copii şi adolescenţi şi a altor reglementări privind sănătatea publică ce fac obiectul serviciilor, respectiv şi a H.G. nr. 23/2025.
II. 1.5) Valoarea totala estimate
- Valoarea fara TVA: 19.346,56 lei (1.406 pachete alimentare în regim de catering x 13,76 lei fara TVA )
- Valoarea fara TVA: 191.429,12 lei (13.912 pachete alimentare în regim de catering x 13,76 lei fara TVA )
II. 1.6) Informaţii privind loturile
Contractul este împartit în loturi: Nu
Secţiunea II.2 Descriere
II.2.1) Cod(uri) CPV suplimentare
Cod CPV principal: - 55524000-9 Servicii de catering pentru scoli (Rev.2)
- 55521200-0 Servicii de livrare a mâncării (Rev.2);
II 2.2) Locul de executare
Locul principal de executare: Sat Paulis şi sat Cladova, adresele exacte se regăsesc în caietul de sarcini
II 2.3) Descrierea achiziţiei publice
Descrierea achiziţiei se regăseşte in Caietul de Sarcini care este ataşat prezentului anunţ de participare.
Principalele caracteristici si cantităţi se regăsesc mai jos:
Preţ/porţie (lei fără TVA): 13,76 lei
Număr maxim porţii: 208 copii x 74 zile =15.392 buc
Număr zile activitate didactică: 74
Total valoare maximă estimată/zi (lei fără TVA): 2.862,08 lei
Total valoare maximă estimată contract (lei fără TVA): 211.793,92 lei
II. 2.5) Criterii de atribuire Cel mai bun raport calitate - preţ
Secţiunea III: Informaţii juridice, economice, financiare si tehnice
III. 1) Condiţii de participare
III 1.1) Situaţia personala a candidatului sau ofertantului
A. Ofertanţii, subcontractanţii şi terţii susţinători nu trebuie să se regăsească în situaţiile prevăzute la articolele 164, 165 şi 167 din Legea nr. 98/2016. Operatorul economic va completa formularele din documentaţia de atribuire. încadrarea în situaţiile prevăzute la ari. 164, 165 şi 167 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice atrage excluderea ofertantului din procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziţie publică. Documentele justificative, respectiv modelele de formulare puse la dispoziţia ofertanţilor anexă la prezentul anunţ, cât şi certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv, alte documente edificatoare, după caz, valabile la momentul prezentării. Se vor depune o dată cu oferta tehnică şi financiară în plicul destinat documentelor de calificare.
B. Ofertanţii, subcontractanţii şi terţii susţinători nu trebuie să se regăsească în situaţiile prevăzute la articolul 60 din Legea nr. 98/2016. Operatorul economic va completa Declaraţia privind evitarea conflictului de interese pusă la dispoziţie în secţiunea de Formulare de către Autoritatea Contractantă.
III 1.2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
Ofertanţii, subcontractanţii şi terţii susţinători trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condiţiile legii în ţara de rezidenţă, să reiasă că operatorul economic este legal constituit, că nu se află în niciuna din situaţiile de anulare a constituirii precum şi faptul că are capacitatea profesională de a realiza activităţile ce fac obiectul contractului. Modalitatea de îndeplinire: prezentarea Certificatului constatator, emis de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul teritorial care sa conţină informaţii valabile la data prezentării acestora.
III 1.3) Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Informaţii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectării cerinţelor menţionate:
Pentru contractele de achiziţie de servicii: executarea de servicii de tipul specificat
Cerinţa nr. 1 - Experienţa similară
Lista principalelor prestări de servicii în ultimii 3 ani care să conţină valori, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Prin lista prezentată, ofertantul trebuie să demonstreze că a prestat în ultimii 3 (trei) ani - calculaţi de la data limită de depunere a ofertelor - servicii similare în baza a maximum 3 contracte de servicii a căror valoare cumulată să fie de cel puţin: 200.000 lei fără TVA.
Secţiunea IV: Procedura
IV. 1) Descriere
IV. 1.1) Tipul procedurii: Procedură proprie
IV. 1.2) Informaţii privind un acord-cadru sau un sistem dinamic de achiziţii: Nu este cazul
IV.1.3) Informaţii despre licitaţia electronica
Se va organiza o licitaţie electronica: Nu este cazul
IV. 2) Informaţii administrative
IV. 2.1) Termen limita pentru primirea ofertelor: 03.03.2025, ora: 15:00
IV. 2.3) Locul depunerii ofertelor: adresa localitatea Paulis, str. Eroilor, nr. 2, jud. Arad, CUI 3520245, tel. 0257 388 101, fax. 0257 388 456, e-mail: primariapaulis@gmail.com
IV. 2.4) Limbile in care pot fi depuse ofertele: Limba Română
V. 2.6) Perioada minima pe parcursul căreia ofertantul trebuie sa îşi menţină oferta
Oferta trebuie sa fie valabila timp de 60 de zile de la data limită pentru depunerea ofertelor. IV.2.7) Condiţii de deschidere a ofertelor
Data si ora locala: 03.03.2025, ora 15:30
Locul: localitatea Paulis, str. Eroilor, nr. 2, jud. Arad, CUI 3520245, tel. 0257 388 101, fax. 0257 388 456, e-mail: primariapaulis@gmail.com
Secţiunea VI: Informaţii complementare
VI. 1) Informaţii privind periodicitatea Aceasta achiziţie este periodica: DA
Perioadele estimate de publicare a anunţurilor viitoare: AUGUST 2025
VI.2) Informaţii privind fluxurile de lucru electronice
Se va utiliza sistemul de comenzi electronice: Nu
Se va accepta facturarea electronica: Da
Se vor utiliza plăţile electronice: Nu
VI.3) Informaţii suplimentare
Eventuale solicitări de clarificări din partea operatorilor economici, vor fi făcute în timp util astfel încât, răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări să poata fi transmis operatorilor economici cu cel puţin 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, prin publicarea pe site-ul https://paulis.ro/
Legislaţie aplicabilă: Procedura proprie privind atribuirea contractelor de achiziţie publică care au ca obiect servicii sociale şi alte servicii specifice, prevăzute în Anexa 2 la Legea achiziţiilor publice nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea, retragerea şi valabilitatea ofertei
Orice ofertant are dreptul de a-şi modifica sau de a-si retrage oferta numai înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertei. Ofertantul nu are dreptul de a-şi retrage sau de a-şi modifica oferta după expirarea datei limită pentru depunerea ofertei. Ofertantul are obligaţia de a menţine oferta valabilă pe toata perioada de valabilitate stabilită de către autoritatea contractantă.